از شبکه نسیم پخش می‌شود

بازگشت «چهل تیکه» با علیمردانی و اجرای یک تاکشو توسط سیدجواد هاشمی

تهران (پانا) - «ایستگاه»، «مامور ویژه» و سری جدید «چهل تیکه» از برنامه‌های جدید شبکه نسیم هستند که اجرای آنها به سید جواد هاشمی و محمد علیمردانی سپرده شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت «چهل تیکه» با علیمردانی و اجرای یک تاکشو توسط سیدجواد هاشمی

به‌ گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، طی بازدید مدیران شبکه از مراحل ضبط و تولید، از دو برنامه «ایستگاه» و «مامور ویژه» رونمایی شد.

برنامه «ایستگاه» بر پایه تکنیک‌ها و قابلیت‌های کنترل خشم تدارک دیده شده است. این برنامه با مرور پرونده‌های واقعی که در اثر بروز خشم که منجر به نزاع و درگیری شده در فضای ترکیبی نمایشی و تاکشو روایت می‌شود.

برنامه «ایستگاه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو برای پخش از شبکه نسیم آماده می‌شود که با میزبانی سیدجواد هاشمی و با همراهی شخصیت های مکمل از جمله مریم‌ سعادت، خسرو احمدی و حسین رفیعی جریان برنامه را پیش می‌برند.

«ایستگاه» محلی است برای درنگ و تامل در رفتارهای روزمره که در برشی از جامعه در محلی به نام «نسیم آباد» حکایت می شود.

برنامه «مامور ویژه» که ضبط آن در لوکیشن شهرستان شیرگاه در حال انجام و مراحل پس از تولید را طی می‌کند و در آخرین روز تولید مدیران شبکه نسیم در محل ضبط برنامه حاضر شدند.

«مامور ویژه» با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا در حال تولید است با حضور ۳۶ نفر از اعضای یگان ویژه نیروی انتظامی در فضایی رقابتی در قالب ۶ تیم ۶ نفره در ۳گروه ۲ تیمی و جذاب، توسط علیرضاکرمی تهیه و فرشید فرجی کارگردانی می شود.

مامور ویژه بخش‌هایی از رقابت نظامی شامل اسب سواری، تیراندازی، راپل، موتور سواری، پاراموتور، پالاگلایدر و... است که برای پخش از شبکه نسیم آماده می شود.

سری پنجم «چهل تیکه» در دکوری جدید ضبط خود را آغاز کرد. این برنامه در فصل جدید نیز با اجرای محمد رضا علیمردانی، میزبان هنرمندان و چهره های شاخص و موثر این حوزه خواهد بود.

«چهل تیکه» به تهیه کنندگی الهام حاتمی در حال تولید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار