۱۵ مرکز جامع سلامت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - ۱۵ مرکز جامع سلامت در سیستان و بلوچستان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵ مرکز جامع سلامت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

رییس ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان در حاشیه بهره‌برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی و درمانی برکت که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، مدیران ستاد اجرائی فرمان حضرت امام ره و مدیرکل بنیاد برکت در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: ۹۸ پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در استان حال اجرا بود که ۸۱ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده است و ما بقی آن در سال جاری بهره‌برداری خواهند شد.
علیرضا راشکی افزود: با توجه به حضور بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای طرح‌های بهداشتی امروز ۱۵ مرکز جامع سلامت افتتاح شد.
وی افزود: برای این ۱۵ مرکز که در شهرستان‌های زابل، زهک، میرجاوه، سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز است، با همکاری دولت حدود ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.
مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان خاتم الانبیا اختصاص پیدا می‌کند که این دستگاه خریداری شده و در گمرک است و هم‌اینک کارهای ترخیص آن در حال انجام است.
وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه سی تی اسکن برای دلگان تامین اعتبار شده و ما آمادگی خود را در این مورد به استانداری اعلام کردیم که مراحل خریداری آن در حال انجام است.
راشکی خاطرنشان کرد: در جریان همه‌گیری کرونا یک مخزن اکسیژن ۳۰ تنی به دانشگاه به بیمارستان علی‌ابن ابی طالب اختصاص پیدا کرد که هم‌ اینک در حال استفاده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار