فرماندار اسلامشهر:

توزیع کمک‌بسته‌های معیشتی بین‌ کارگران فصلی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح مواسات، ۱۵۰ کمک بسته معیشتی به ارزش تقریبی پنج‌میلیون ریال بین کارگران فصلی شهرستان اسلامشهر توزیع شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کمک‌بسته‌های معیشتی بین‌ کارگران فصلی اسلامشهر

در این برنامه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کارگران فصلی ساکن اسلامشهر که اسامی آنان توسط اداره کار و رفاه اجتماعی به کمیته امداد امام خمینی(ره) ارسال می‌شود به مدت شش ماه تحت پوشش حمایت‌های این کمیته قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته بسیاری از کسب و کارها را تحت تأثیر قرار داده، تصریح کرد: پیشنهاد و طرح حکیمانه‌ای که اوایل سال گذشته توسط مقام ‌معظم رهبری درخصوص اجرای طرح مواسات و کمک‌مومنانه مطرح کردند طرح کم‌نظیری بود که به خوبی در کشور اجرایی شد.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: در شهرستان اسلامشهر نیز تاکنون با مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین، کسبه و بازاریان، گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج، واحدهای صنعتی و تولیدی، کمک بسته‌های معیشتی بسیاری در مقاطع و فواصل مختلف بین‌خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده و همچنان‌توزیع این‌کمک بسته‌ها تداوم خواهد داشت.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار