فرمانداراسلامشهر:

اصناف و گروه‌های شغلی غیر ضرور همراهی کنند تا وضعیت قرمز کرونا سپری شود

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر تاکید کرد نیروی انتظامی مکلف است با همراهی نهاد‌های مربوطه، واحدهای صنفی که محدودیت‌ها را رعایت نمی کنند پلمب کند.

کد مطلب: ۱۱۷۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اصناف و گروه‌های شغلی غیر ضرور همراهی کنند تا وضعیت قرمز کرونا سپری شود

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن قدردانی از کسبه و صاحبان مشاغلی که از نخستین روز اجرای محدودیت‌های کرونا واحد صنفی‌ خود را تعطیل کردند، اظهار کرد: درخواست ما از متصدیان واحدهای صنفی که مشمول تعطیلی صنوف در وضعیت قرمز کرونایی هستند به صورت داوطلبانه و خودجوش محدودیت‌های اعلامی را رعایت کنند.

او با بیان اینکه تعداد مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی همچنان روند صعودی داشته و ظرفیت مراکز بیمارستانی شهرستان نیز رو به پایان است، افزود: در موج چهارم کرونا به دلیل شیوع ویروس کرونای انگلیسی افراد در سنین مختلف مبتلا می‌شوند و با توجه به سرعت بالای انتشار این ویروس همه باید تلاش کنیم تا با رعایت محدودیت‌ها با حداقل آسیب ممکن این شرایط خطیر را سپری کنیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا نیروی انتظامی مکلف است با همراهی نهادهای مربوطه از جمله شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت، اتاق اصناف، بخشداری ها، شهرداری ها و... واحدهای صنفی که محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، پلمب کند.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار