کوهپیمایی و زیارت مزار شهدای گمنام عون بن علی تبریز

تبریز (پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس مدیران و معاونین و کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام و اعضای جمعیت هلال احمر استان به ارتفاعات عون بن علی تبریز صعود و بقعه مطهر امامزادگان عون بن علی و زید بن علی و مزار شهدای گمنام را زیارت کردند .

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کوهپیمایی و زیارت مزار شهدای گمنام عون بن علی تبریز

در این مراسم حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تسلیت اربعین حسینی و درگذشت علامه بزرگ جهان اسلام حسن زاده آملی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی ها ی جوانان مومن این دیار می باشد .

وی افزود: رزمندگان با نثار جان خویش زندگی با کرامت و توام با آسایش را برای هموطنان فراهم آوردند و الان هم وظیفه تک تک ماست که با بزرگداشت این ایام با یادآوری جانفشانی های مدافعان وطن یاد و خاطره شان را زنده نگه داریم.

حسین پور با تاکید بر فرهنگ سازی لازم در بین نسل جوان بر لزوم آشنا ساختن نسل جوان با فرهنگ شهدا تاکید کرد .

وی افزود : برای نسل جوان که این ایام را ندیدند بایستی با بازگویی رشادت‌های جوانان و رزمندگان اسلام بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم .

مدیر عامل استان تاکید کرد: بایستی علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با تبعیت از فرامین امامین انقلاب، سیره و منش شهدا را در محل کار خود پیاده کنیم .

حجت الاسلام واعظی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم گفت :در طول ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران و رزمندگان باایثار و اخلاص در برابر دشمنان ایستادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان بدست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: امروز دفاع مقدس مایه خیر و برکت فراوانی برای کشورماست و حساب دست دشمن آمده که ایران در آن سال‌ها دست خالی در برابر آنان ایستاد حالا که ایران به پیشرفت های وسیعی دست یافته و دیگر به هیچ وجه نمی توانند به ایران تعدی بکنند.

حجت الاسلام واعظی افزود: دفاع مقدس امروز نقشه راه ماست و بایستی با الگو قراردادن وحدت و ایثار و جانفشانی های آن کشورمان را به سمت قله های ترقی و پیشرفت سوق دهیم

وی با اشاره به اهمیت نگه داشتن یاد شهدا خاطرنشان کرد: امروز ایران به برکت دستاوردهای دفاع مقدس درمعادلات منطقه و دنیا نقش تعیین کننده ای دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار