مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به گیلان

احتمال آبگرفتگی وجود دارد

رشت (پانا) - مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد شرایط برای ابرناکی و به تناوب بارندگی، وزش باد رعد و برق تا اوایل هفته آینده فراهم است.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نفوذ تدریجی سامانه بارشی به گیلان

به گزارش اداره کل هواشناسی گیلان، محمد دادرس گفت: آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری دانست و اظهار کرد: بندرانزلی با ۲۶ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی دمای هوای رشت را بین ۱۸ تا ۲۳ درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه خنک و بارشی به منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای ابرناکی و به تناوب بارندگی، وزش باد و رعد و برق تا اوایل هفته آینده فراهم است.

دادرس، با بیان اینکه متوسط دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سلسیوس کاهش می یابد، گفت: از اوخر روز پنجشنبه تا ظهر شنبه با توجه به تقویت ناپایداری ها علاوه بر کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد در برخی از مناطق با شدت بیشتری همراه خواهد بود.

وی بیشینه ارتفاع موج طی ظهر فردا را ۱۲۰ سانتیمتر دانست و خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و مواج شدن دریا تا عصر شنبه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان، آبگرفتگی، احتمال آسیب به سازه های سست بنیان، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل ها و... را از فردا تا شنبه هفته آینده مورد انتظار دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار