معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اختتامیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک گفت بخش بزرگی از رسالت‌های آموزش و پرورش، زمینه‌سازی برای تعمیق باورهای معنوی و اخلاقی، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان است، که پایگاه‌های تابستانی فرصت ارزشمند جهت تحقق این امر مهم هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در گفت و گو با پانا گفت: در شرایط کنونی به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های حضوری می‌بایست از ظرفیت‌ عظیم فضای مجازی مخصوص شبکه شاد در این راستا استفاده کرد.

وی افزود: به همین منظور با ارسال دستورالعمل‌های تشکیل فعالیت‌های تابستانی از طرف اداره کل فرآیند ثبت نام دانش‌آموزان در کلاس‌های تابستانی در منطقه آغاز و پس از برگزاری برنامه افتتاحیه استانی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک،برنامه‌ریزی لازم جهت تولید محتوای ۲۰ رشته از موضوعات اوقات فراغت صورت پذیرفت که توسط دانش‌آموزان توانمند و مستعد آماده شد که به مدت شش هفته در کانال‌ها و گروه‌ها در شاد بارگزاری شد و با بازدید خوبی مواجه شد.

دهقانی تصریح کرد: بهره‌مندی از اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۰ زمینه لازم را برای شکوفایی دانش‌آموزان در آینده نزدیک فراهم خواهد کرد.

خبرنگاردانش‌آموز:محدثه ‌زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار