معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

استفاده بیش از حد از فضای مجازی، عواقب جبران‌ناپذیری دارد

قرچک (پانا) - معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با اشاره به اینکه استفاده بیش از حد از فضای مجازی عواقب جبران‌ناپذیری را به ارمغان آورده، گفت به ناچار باید با آن دست و پنجه نرم کرد، اما با انجام برخی اقدامات می‌توان مدارس را باز کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده بیش از حد از فضای مجازی، عواقب جبران‌ناپذیری دارد

عباس افشار، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک اظهار کرد: بهداشت فردی دانش آموزان امری مهم است و ما موظفیم تا برنامه های آموزشی را جهت آموزش نکاتی به مربیان بهداشت ارائه کنیم تا بهتر متوجه آن شوند که چگونه به مقوله بهداشت فردی دانش‌آموزان از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی بپردازند.

او استفاده از دستکش را موجب بیماری دانست و گفت: استفاده از دستکش می‌تواند سبب انتقال بیماری شود و شست وشوی مکرر دست‌ها موثرتر خواهد بود.

او از برگزاری جلساتی با اولیاء و حضور کارشناس در مدارس خبر داد و افزود: توجیه اولیاء در جهت پاکیزگی وسایل شخصی دانش آموزان امری مهم است، بهداشت محیط از جمله سرویس های بهداشتی و بوفه و ضدعفونی مکرر محیط با نظارت کارشناس بهداشت محیط صورت می‌گیرد.

افشار، تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان و نظارت بر واکسینه دبیران را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: غربالگری دانش‌آموزان نیز باید توسط مربیان انجام شود و در صورت بیماری دانش‌آموز گزارش شوند تا اقدامات لازم از سوی خانواده و کادر درمان صورت گیرد.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار