برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش کهریزک

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه کهریزک گفت: علی رغم تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش در زمان تحصیل در دوران کرونا و سختی مضاعف برای معلمان، امکان جایگزینی مناسب برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد و باید در ایام واکسیناسیون عمومی این خلل جبران شود.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش کهریزک

در این جلسه زهرا بی‌پروا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهریزک گفت: توجه به آموزش و پرورش و اهیمت به جایگاه معلمان که حاصل یک عمر رنج والدین را در اختیار داشته، ضروری است.

او با اشاره به کسب چندین رتبه کشوری و استانی توسط دانش‌آموزان در جشنواره نوجوانان سالم و کنکور سراسری، افزود: عملکرد دبیران و مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان برای کسب این مهم به ویژه در دوران کرونا جای قدردانی دارد.

بی‌پروا بیان کرد: کسب تعداد قابل توجه رتبه‌های برتر توسط دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور سراسری بی‌سابقه بوده که طی مراسمی از تمام آنها قدردانی خواهد شد.

او اضافه کرد: روند واکسیناسیون بالغ بر سه‌هزار معلم، پرسنل و دبیران مجموعه آموزش و پرورش انجام شده و امیدوار هستیم امکان بازگشایی و آموزش حضوری فراهم شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهریزک بیان کرد: در دوران کرونا نیز معلمان این منطقه از لحاظ تولید محتوا و آموزش آنلاین دانش‌آموزان در سامانه شاد در ردیف مناطق برتر استان بودیم.

بی‌پروا با اشاره به اهمیت موضوع انتخاب رشته برای دانش‌آموزان اظهار کرد: والدین مشاوره فرزندان خود را به مراکز مورد اعتماد آموزش و پرورش واگذار کرده و از پرداخت هزینه‌های زیاد و غیر کارشناسی خودداری کنند.

او در ادامه برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت شروع مدارس تدابیری اندیشیده شود.

خبرنگار: هاله فرزانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار