برگزاری شور عاطفه‌ها، در استان اردبیل به‌صورت غیرحضوری است

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از برگزاری غیرحضوری شورعاطفه‌ها برای تقسیم نشاط در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شور عاطفه‌ها، در استان اردبیل به‌صورت غیرحضوری است

احمد ناصری، مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل اظهار کرد: امسال همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با عنوان شور عاطفه‌ها در تمامی نقاط این استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شور عاطفه‌ها از روز شنبه 2۰ شهریور ماه شروع شده و تا روز جمعه 11 مهرماه ادامه دارد، افزود: به علت شیوع ویروس کرونا، شور عاطفه‌ها به صورت فیزیکی برگزار نخواهد شد و تلاش شده مردم و خیرین کمک های نقدی خود به دانش آموزان کم‌بضاعت را به صورت غیرحضوری و از طرق مختلف از جمله سامانه آنی پرداخت انجام دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه "نیاز اساسی محصلین علاوه بر وسایل مدرسه و نوشت افزار، کمک هزینه تحصیلی و ملزومات آموزشی است، تصریح کرد: دغدغه اصلی ما این است که در ایام کرونایی هیچکدام از دانش آموزان به علت مشکلات و نیازهای مالی از تحصیل محروم نشوند.

ناصری بیان کرد: شماره کارت :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲نزدبانک ملی به نام کمیته امداد استان و کدآنی پرداخت : *8877*045# هم پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که انتظار می‌رود برای تامین نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت این اداره کل را در رسیدن به اهداف الهی ،انسانی خود بیش از پیش یاری کنند.

گفتنی است:این پویش با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، در اولویت این طرح قرار گرفته است.

به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون سال گذشته پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) هم در سطح شهرها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار