استقبال فراکسیون مستقلین از تعاملات سازنده بین ایران و آژانس انرژی اتمی

دستگاه دیپلماسی حداکثر مساعی خود را برای جلوگیری از شدت گرفتن جنگ، درگیری و خونریزی در پنجشیر افغانستان به کار گیرد

تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نشست این فراکسیون تصریح کرد فراکسیون از تعاملات سازنده بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و کشورمان استقبال کرده و آن را بستر مناسبی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و توسعه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای می‌داند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال فراکسیون مستقلین از تعاملات سازنده بین ایران و آژانس انرژی اتمی

غلامرضا نوری قزلجه در جمع خبرنگاران در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره موضوعات داخلی مطرح شده در این فراکسیون، گفت: در این نشست درباره لزوم تسریع در تولید و واردات واکسن کرونا و انجام واکسیناسیون کامل جامعه در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی لازم تأکید شد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: همچنین مطرح شد که روند افزایش قیمت ها نیاز به کنترل و نظارت بیشتری داشته و اقدامات کوتاه مدتی که وعده آنها از سوی دولت داده شده، مورد توجه و انتظار مردم است.

وی افزود: در ادامه به برخی دستورکارهای مورد بررسی در صحن علنی اشاره شد و بر این اساس درباره موضوع طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، ضمن تأکید بر عنوان آن به برخی ابهامات و اشکالات موجود در آن اشاره شد که در نهایت نظر ترجیحی اعضا بر این بود که این طرح به صورت دو شوری مطرح شده و اشکالات و ابهامات آن نیز اصلاح شود.

نوری قزلجه در ادامه به برخی موضوعات بین المللی مطرح شده در این جلسه اشاره و بیان کرد: فراکسیون از تعاملات سازنده بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و کشورمان استقبال کرده و این امر را زمینه و بستر مناسبی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران و توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و تعاملات و گفت و گوهای بین المللی می داند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ضمن تأکید مجدد بر حفظ هوشیاری و ابتکار عمل مسئولان ذیربط کشورمان در قضیه افغانستان، از دستگاه دیپلماسی خارجی می خواهیم حداکثر مساعی خویش را برای جلوگیری از شدت گرفتن جنگ، درگیری و خونریزی در پنجشیر افغانستان به کار گرفته و از تمامی ارتباطات و امکانات موجود برای برقراری گفتگو بین طرف های درگیر، صلح و آرامش در افغانستان و پایان دادن به رنج های این ملت استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار