معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷:

ساماندهی و توسعه فضاهای پرورشی از اولویت هاست

تهران(پانا) - طاهره پورمحمود، فعالیت‌های اردویی را در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تقویت مسئولیت پذیری، آموزش روابط صحیح اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی و توسعه فضاهای پرورشی از اولویت هاست

طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، به همراه رضابخش فخیمی؛ کارشناس مسئول حراست و فرهاد ترابی؛ مدیر کانون فرهنگی و تربیتی ابوذر از اردوگاه دانش آموزی شهدای منطقه ۱۷ واقع در تهران دشت هشتگرد بازدید کردند.

این بازدید با هدف ایجاد تغییرات و بروز رسانی اردوگاه های منطقه و استفاده ی حداکثری از ظرفیت های فضاهای پرورشی انجام شد.

پورمحمود، در این بازدید گفت: ساماندهی و توسعه فضاهای پرورشی از اولویت ها است. اردوگاه هشتگرد منطقه ۱۷ با فضایی بالغ بر یک هکتار، قابلیت گسترش و تبدیل به فضای قابل استفاده در جهت اهداف آموزشی و پرورشی منطقه را دارد و طی بررسی های صورت گرفته، برنامه هایی در جهت حفظ و نگهداری و همچنین بهره برداری از این فضا در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های اردوی در فضاهای خارج از مدرسه گفت: این فعالیت‌ها در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و تقویت مسئولیت پذیری، آموزش روابط صحیح اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است که ضروری است برنامه ریزی‌های لازم جهت بسترسازی برای از سرگیری فعالیت‌های اردویی در دوران پساکرونایی انجام گیرد. امید است با همکاری سایر قسمتها در جهت تامین منابع مالی برای گسترش و توسعه فضاهای اردوگاهی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار