معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷ در جلسه کارگروه سلامت پروژه مهر تاکید کرد:

آماده‌سازی فضا در مدارس جهت اجرای بهتر برنامه‌های ورزشی و بهداشتی در سال تحصیلی

تهران(پانا) - جلسه کارگروه سلامت پروژه مهر با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی،کارشناس و مراقبان سلامت با هدف  سازماندهی بهینه نیروی انسانی و بررسی وضعیت بهداشتی مدارس، میزان آمادگی برای بازگشایی حضوری احتمالی و موانع و آسیب‌های موجود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی فضا در مدارس جهت اجرای بهتر برنامه‌های ورزشی و بهداشتی در سال تحصیلی

طاهره پورمحمود در این جلسه ضمن تاکید بر حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده‌ها به عنوان مهمترین اولویت آموزش و پرورش در شرایط کنونی گفت: سازماندهی نیروی انسانی و به ویژه استفاده از نیروی تخصصی بر اساس الزامات سازماندهی، تهیه، تجهیز، تعمیر و ایمن سازی وسایل و امکانات ورزشی و بهداشتی از جمله وظایف و اقدامات اولیه کارگروه بهداشت، ایمنی و سلامت است.

پور محمود از آماده سازی فضا و ظرفیت های قابل استفاده در مدارس جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های ورزشی و بهداشتی در سال تحصیلی آتی خبر داد و افزود: ترویج فعالیت های جسمانی و توسعه سواد حرکتی و سواد سلامت دانش آموزان در گرو توجه دست اندرکاران آموزش و پرورش به موضوع بهداشت، ایمنی و سلامت است.

وی با بیان این که پویایی و عملکرد مثبت کارگروه های بهداشت، ایمنی و سلامت پروژه مهر نشان از اهمیت بهداشت و سلامت در بازگشایی مدارس دارد، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا ضمن جلب اعتماد اولیا و دانش آموزان، بازگشایی مدارس در ایمنی و سلامت کامل صورت گیرد.
پورمحمود در ادامه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و رضایت غالب همکاران و مدیران محترم مدارس از زحمات دست اندرکاران بویژه کارشناسی سلامت تشکر کرد و از انجام واکسیناسیون جاماندگان مرحله اول فرهنگیان طبق هماهنگی و برنامه ریزی قبلی خبر داد.
در این جلسه مراقبین سلامت در رابطه با موضوع جلسه نکته نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار