مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

پذیرش 532 دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل

خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : در سالتحصیلی جدید 216 زن و 316 مرد دانشجو معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اردبیل پذیرش می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا احمد محمودزاده در جریان بازدید از مصاحبه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل گفت : در راستای اجرای منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت به نیروهایی در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی، مومن، پرهیزگار، مسئولیت‌پذیر، نظم‌پذیر و در جهت اجرای سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان اقدام به جذب و تربیت دانشجو معلم نموده است.

وی تصریح کرد: امسال 216 زن و 316 مرد دانشجو معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اردبیل پذیرش می‌شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این راستا حدود 800 نفر برای امر مصاحبه دعوت شده‌اند.

محمودزاده اضافه کرد: شرایطی مانند بومی بودن استان، سن حداکثر 22 سال، دارای معدل 15 سه سال دبیرستان و داشتن نمره علمی بالای شش هزار و 500 برای گزینش دانشجو معلمان در نظر گرفته شده است.

در این بازدید معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: انجام مصاحبه از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از دوم شهریورماه آغاز و دهم شهریور 92 پایان می‌یابد .

مصطفی جوادی یادآور شد: اسامی معرفی‌‌شدگان دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه‌ای از روز پنجشنبه 31 مرداد 92 در سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org درج شده است.

وی ادامه داد: معرفی‌شدگان مکلفند به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و مراحل مختلف گزینش، براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده به همراه مدارک مورد نیاز اعلامی شخصاً به پردیس‌های علامه طباطبایی و بنت‌الهدای صدر مراجعه کنند.

جوادی گفت: بدیهی است عدم مراجعه و حضور داوطلبان در موعد مقرر یا عدم شرکت در هر یک از مراحل مختلف مصاحبه به هر دلیل به منزله انصراف داوطلبان تلقی شده و ظرفیت باقی‌‌مانده در مرحله تکمیل ظرفیت کامل می‌شود.

وی افزود: خواهران معرفی شده بایستی به پردیس فرهنگیان بنت‌الهدای واقع در اردبیل - خیابان شهدا، میدان ججین روبه‌روی اداره کل پست شهرک سبلان فاز یک و برادران هم به پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی واقع در اردبیل - خیابان شهدا، تقاطع پل هوایی خیابان سعدی محله کرد احمد برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند.

جوادی تصریح کرد: برای داوطلبان مجاز به مصاحبه به هنگام مراجعه به مرکز مصاحبه به همراه داشتن مدارک مورد نیاز الزامی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل خاطر نشان کرد: داوطلبانی که اسامی آنها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور که در ردیف چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شده است، فرم شماره یک مشخصات داوطلب را که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود می‌باشد تکمیل و همراه با مدارک مورد نیاز اعلام شده ظرف 48 ساعت آینده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق تحویل دهند.

جوادی در ادامه با اشاره به مصاحبه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از بین معرفی‌شدگان دو برابر ظرفیت، به منظور ارتقای کیفیت ورودی‌های امسال، مقرر شده پذیرفته‌شدگان از بین داوطلبانی صورت گیرد که حداقل نمره علمی شش هزار و 500 و بالاتر را در زیر گروه آزمایشی مربوطه کسب نموده و معدل کل دوره سه ساله متوسطه آنان نیز 15 و بالاتر باشد و حداکثر سن پذیرفته‌شدگان 22 سال تمام تا اول مهر 92 اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار