آغاز واکسیناسیون آموزش دهندگان سوادآموزی در فارس

شیراز (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد تعداد ۱۶۵ نفر از آموزش دهندگان در ۴ ناحیه شیراز و دو هزار و ۸۷۶ نفر در سایر شهرستان ها و مناطق استان همزمان با هشتم سپتامبر روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی با مراجعه به مراکز تعیین شده واکسیناسیون واکسن سینو فارم یا برکت دریافت کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون آموزش دهندگان سوادآموزی در فارس

بهزاد نوروزی چگینی ضمن اشاره به روز هشتم سپتامبر( ۱۷ شهریور) روز جهانی مبارزه با بی سوادی گفت: سواد و سوادآموزی یکی از مصادیق بارز خروج از تاریکی‌ها و تنگناها به سوی روشنایی‌ها و فراخناهای زندگی بشری است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در سال ۲۰۲۱ از طرف یونسکو شعار"literacy for human_centered recovery 'narrowing the digital divide «سوادآموزی برای بهبود شرایط با محوریت انسان، کاهش فاصله دیجیتالی» برای گرامیداشت این روز انتخاب شده است.

نوروزی چگینی ضمن تشریح این شعار گفت: شعار مذکور در برگیرنده چندین بُعد از ابعاد تعریف سواد از جمله بعد اجتماعی، بعد فناوری و آشنایی با دنیای دیجیتال و... است.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت بزرگداشت این روز انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به غبارروبی قبور شهدای سوادآموزی، افتتاح مرکز یادگیری محلی، چاپ نشریه، بازدید از کلاس‌های کمیساریا، کوهنوردی، اجرای مسابقه انشانویسی در مراکز یادگیری محلی اشاره کرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت واکسیناسیون آموزش دهندگان سوادآموزی گفت: همزمان با فرارسیدن روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی یعنی هشتم سپتامبر یا هفده شهریور واکسیناسیون آموزش دهندگان سواد آموزی در سطح استان انجام می‌شود.

وی گفت: تعداد ۱۶۵ نفر در نواحی چهارگانه شیراز و دو هزار و ۸۷۶ نفر از آموزش دهندگان در سایر شهرستان‌ها و مناطق استان با مراجعه به مراکز تعیین شده برای واکسیناسیون واکسن سینوفارم یا برکت دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار