مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ازایجاد اولین هنرستان ریلی کشور در شهر تهران خبر داد

تهران(پانا) -مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران، ضمن اعلام تاسیس اولین هنرستان ریلی کشور در منطقه ۱۶ آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد این هنرستان با هدف ارتباط موثر با صنعت و بازار کار و توسعه متوازن بین شاخه ای و در راستای برنامه توسعه سنواتی آموزش های فنی، حرفه‌ای و کاردانش، در سطح آموزش و پرورش منطقه ۱۶ ایجاد و در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ازایجاد اولین هنرستان ریلی کشور در شهر تهران خبر داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند از راه اندازی هنرستان ریلی با همکاری اداره کل راه آهن استان تهران خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت افزود: با هدف ارتباط موثر با صنعت و بازار کار و توسعه متوازن بین شاخه ای و در راستای برنامه توسعه سنواتی آموزش های فنی، حرفه‌ای و کاردانش، در سطح آموزش و پرورش منطقه ۱۶ ایجاد و در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و به منظور توسعه فرهنگ کار، تولید و کارآفرینی و تقویت آموزش‌های مهارتی در رشته‌های حمل‌ونقل ریلی جهت تربیت نیروی انسانی ماهر فعالیت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: این هنرستان در رشته تعمیرات ناوگان ریلی به صورت محدود و با انجام مصاحبه و آزمون ورودی دانش آموزان پسر علاقه مند و مستعد را جذب می کند. همچنین فراهم کردن امکان برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی در رشته‌های مرتبط، مشارکت در تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مورد نیاز برای آموزش‌های تخصصی کاردانش در بخش حمل‌و نقل ریلی، اولویت در اشتغال و به‌کارگیری نیروی انسانی از میان فارغ‌التحصیلان هنرستان‌های کار و دانش در رشته‌های مرتبط، از اهداف اصلی ایجاد این هنرستان است.

لازم به ذکر است دانش علاقه مندان می توانند از تمام مناطق آموزش و پرورش شهر تهران برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۶۳۶۲۷- ۵۵۴۶۴۹۸۴ تماس و یا به هنرستان کاردانش بعثت واقع در بزرگراه بعثت نرسیده به میدان بهمن مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار