در دیدار نوش آبادی با وزیرورزش صورت گرفت:

بررسی مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان مردم سه شهرستان

ورامین(پانا)- مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های ورامین،‌ قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان مردم سه شهرستان

در‌ این جلسه حسین نوش‌آبادی ضمن انتقاد از وضعیت موجود و کم‌توجهی وزارت ورزش به نیازهای جوانان و کاهش اعتبارات حوزه ورزش و تعطیلی و بلا تکلیفی پروژه‌های ورزشی، خواستار پیگیری و رفع موانع و افزایش اعتبارات بخش ورزش و امور جوانان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های ورزشی حوزه انتخابیه خود، بر حل مشکلات و تامین اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز این طرح‌ها تاکید کرد.

تکمیل و بهره‌برداری از استادیوم ورزشی ۱۰ هزارنفری ولی عصر(عج) قرچک‌، افتتاح استادیوم ورزشی پیشوا، تکمیل و بهره‌برداری از خانه جوانان ورامین، ورزشگاه فوتبال جواد آباد، زمین‌چمن روستاهای احمدآباد وسط و آبباریک ، سالن‌ورزشی چند منظوره زواره‌ور، از جمله طرح‌های ورزشی بود که در دیدار با وزیر ورزش مورد برسی قرار گرفت.

همچنین در این دیدار، حل مشکلات استخدامی نیروهای قرارداد هیاتی ادارات ورزش و جوانان منطقه، برطرف ساختن مشکلات حقوقی و بیمه آنها، مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی را مرتفع و اعتبارات مورد نیاز را آنها را تامین‌کند.

او با اظهار تأسف از وضعیت نیروهای قراداد موقت ادارات ورزش سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا، اظهار امیدواری کرد به تدریج مشکل استخدام این عزیزان برطرف شود.

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و امور جوانان دعوت کرد طی هفته‌های آینده با سفر به دیار پانزده خرداد، از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا و نسبت به رفع آنها اقدام نمایند که این دعوت مورد قبول وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت و مقرر شد طی دو هفته آینده، این سفر انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار