وزیر آموزش و پرورش:

شهید سلیمانی انسانی تمام ساحتی بود

کرمان(پانا) - وزیر آموزش وپرورش گفت شهید سلیمانی انسانی تمام ساحتی بود و هم اکنون به یک مکتب تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی انسانی تمام ساحتی بود

یوسف نوری در اختتامیه مراسم جشنواره علمدار که در کرمان برگزار شد،‌ گفت: همه ارگان‌ها دست به دست هم دادند تا این برنامه ها به خوبی و در شان شهید سلیمانی برگزار شود. شهید سلیمانی انسانی تمام ساحتی بود و هم اکنون به یک مکتب تبدیل شده است.

وزیر آموزش وپرورش گفت: اگر انسان به تنهایی کار خوبی کرد پرهیزگار و اگر مکتبی را حمایت کرد متقی می شود. اینگونه فردی را خدا نگه می دارد و شهید سلیمانی اینگونه بود که تبدیل به یک امت شد و در تمام ساحت‌های تربیتی بود. او خدا را می دید.

وی گفت: شهید سلیمانی به عنوان معیاری برای بزرگان و انقلابیون جهان است. در محفلی که برای تکریم شهید است، سخن گفتن سخت است و این حضور برای تعظیم این شعائر در اختتامیه علمدار است.

وی افزود: سلیمانی اسوه اخلاق بود. از مهمترین برنامه های خود دفاع از ولایت را قرار داده بود. او فدایی ولایت شد و مکتب شهید سلیمانی و مدرسه حاج قاسم از هیچ برنامه ای تقلید نمی کند و از داشته های خود استفاده می کند.

نوری گفت: برخی از مشکلات نظام اقتصادی و اجتماعی ما، به خاطر تقلید و اقتباس از الگوهای بیرونی است، در حالی که خودمان باید الگوسازی کنیم.

وی افزود: سردار سلیمانی خادم فرهنگیان بود و برای آنها فرهنگ سازی کرد.

وی توصیه کرد کلیه دانش آموزان در امر ترویج فرهنگ شهید سلیمانی در حد توان خود گام بردارند. وقتی شهید سلیمانی در روز تعطیل مشغول به کار بود و به شهادت رسید، این یعنی ای معلم،« نیمه شب هم باید برای دانش آموز وقت بگذاری» و باید بدانیم جهاد، گاهی به صورت نظامی و گاهی به صورت جنگ نرم است، پس باید آمادگی کامل را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار