جانشین سپاه ناحیه حضرت‌عبدالعظیم حسنی(ع):

دانش‌آموزان بسیجی باید الگوی تمام‌ساحتی باشند

شهر‌ری (پانا)- جلسه فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی برادران و خواهران آموزش و پرورش ناحیه دو شهر‌ری با حضورجانشین سپاه ناحیه حضرت‌عبدالعظیم حسنی‌(ع) برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان بسیجی باید الگوی تمام‌ساحتی باشند

داوود امامیان در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: سند تحول بنیادین مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلفی تربیتی به آموزش و پرورش تکلیف کرده است که اولین و یکی از مهم‌ترین آنها تربیت عبادی و اخلاقی است و هدف آن تربیت فزندانی متدین، با اخلاق و عامل به دستورات دینی است.

او ادامه داد: علاوه بر آن تربیت سیاسی نیز یکی دیگر از حوزه‌های تربیتی است تا دانش‌آموزان در کنار اجرایی سازی دستورالعمل‌ها و قوانین اخلاقی و شرعی در مسائل سیاسی نیز استکبار‌ستیز باشند و برای وطن و کشورشان و اقلیم پهناور ایران اسلامی مفید و موثر واقع گردند.

امامیان افزود: تشکل‌های دانش‌آموزی برای نهادینه شدن این آموزش‌ها می‌تواندبسیار موثر واقع گردد و در این میان بسیج تأثیر بیشتری خواهد داشت چراکه پیروی از راه هزاران شهید است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانش‌آموزان بسیجی تأکید کرد: انتظار از دانش‌آموزانبسیجی این است که الگویی تمام ساحتی باشند و سایر دانش‌آموزان از رفتار و منش آن در تمام حوزه الگو بگیرند.

جانشین سپاه ناحیه حضرت‌عبدالعظیم حسنی‌(ع) دانش‌آموزان سیجی را بازوان توانمند اجرایی مدارس دانست و گفت: دوره آموزشی که با رویکرد حمایت از کالای ایرانی برگزار شد کمک خواهد کرد دانش‌آموزان ساختار تشکیلاتی بسیج را بشناسند، اطاعت پذیری را تمرین کنند با مهارت‌های حرفه ای را آشنا شوند و با همدلی و هم افزایی درکارهای تیمی و گروهی بتوانند بسیج را همچنان در صدر نگه دارند.

خبرنگار:فاطمه‌سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار