پیام استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: هفته دولت، هفته اقتدار انسانهای عاشقی است که به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز خدمت بی منت ندارند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،فریدون حسنوند در پیامی به مناسبت هفته دولت، هفته دولت را در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی دانسته که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده‌اند.
متن این پیام چنین است: بسمه تعالی
شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است .
هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.
بحمداله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد، شاهد حماسه ی جاوید و ماندگار 24 خرداد ماه یعنی حماسه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم که شور، شوق مردم انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران به تاسی از آموزه‌های الهی و دینی و رهبری عظیم الشان نظام به یکباره نظام سلطه را همچون گذشته به ورطه یاس و شکست کشاند.
با گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم و تقوی شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به تلاشگرانی که صادقانه و عاشقانه و با همت و بی منت در مسیر خدمت به ملت تلاش می نمایند، خدای سبحان را شاکرم که توفیق خدمت در مسیر عزت به مردم شهید پرور استان بوشهر را به اینجانب ارزانی داشت.
امسال همزمانی هفته دولت با آغاز به کار دولت تدبیر و امید فرصتی را فراهم آورده است تا نیروهای تازه نفس دولت در هم پیمانی با شهیدان رجایی و باهنر، تبعیت از مقام عظمای ولایت و همدلی با مردان و زنان متعهد و وفادار ایران اسلامی افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه با الگوی اسلامی را طراحی و به منصه ظهور رسانند .
شکل گیری دولت یازدهم را همزمان با هفته مبارک دولت و در تداوم مسیر خدمت رسانی روزافزون به فال نیک گرفته و ضمن تبریک مجدد این ایام برای دولت جناب آقای دکتر روحانی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار