فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم‌حسنی علیه‌السلام شهرری :

طرح هجرت، تدبیری هوشمندانه درمسیر پرورش روحیه ایثارگری است

شهرری (پانا)- فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام شهر ری گفت : طرح هجرت بستری مناسب برای پرورش روحیه ایثارگری در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت، تدبیری هوشمندانه درمسیر پرورش روحیه  ایثارگری است

روح‌الله قنبری در آیین افتتاحیه طرح هجرت در دبیرستان دخترانه شاکری آموزش و پرورش ناحیه دو شهر‌ری خطاب به مسئولان و دانش‌آموزان بسیجی گفت: همراهی در اجرای این طرح خداپسندانه درحقیقت توفیق اطاعت امر ولی امر مومنین حضرت آیت الله خامنه‌ای‌(مدظله العالی) است که اجرای آن درمدارس، منافع بسیاری را دربر دارد.

او افزود: در اردیبهشت سال ۱۳۷۳، رهبر معظم به جهت محرومیت‌زدایی ازچهره جامعه، امداد‌رسانی حین حوادث، مرتفع ساختن نیازهای معیشتی قشر کم برخوردار ودیگر اهداف جهادی، دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر نمودند که طرح هجرت نیز از جمله زیر مجموعه طرحهای هوشمندانه ی بسیج سازندگی بشمار میرود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها برکات فراوانی به همراه دارد، بیان کرد: بزرگترین دستاورد اجرای این طرح‌های ایثارگرانه، پرورش نسلی است که همچون شهدای مدافع حرم جانشان را برای دفاع ازاسلام و میهن خود نثار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم‌حسنی علیه‌السلام تصریح کرد: دانش‌آموزان ایثارگر در برپایی این طرح ملی عظیم ،با احیای وسایل اسقاطی مدارس، هزینه‌های آموزش وپرورش را برای خریداری مجدد میز و نیمکت کاهش داده و ضمن آن باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود واین یک حرکت اقتصادی موثراست.

او خاطرنشان کرد: این طرح زیرشاخه‌های متعددی دارد که طرح هجرت درمدارس با حضور دانش‌آموزان بسیجی مشتاق و با انگیزه و انرژی با هدف پوشش طرح فراغت تابستانی و پویا سازی محیط مدرسه از جمله؛ نقاشی کلاس‌ها، دیوارهای محوطه و زمین ورزشی به اجرا در می‌آید.

خبرنگار:مریم ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار