حسینی خبر داد

توسعه آموزش مهارت‌ها و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم خراسان جنوبی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در هشتمین نشست شورای راهبری سازمان از حرکت ارزنده آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان جنوبی در توسعه آموزش مهارت ها با همکاری بهزیستی و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه آموزش مهارت‌ها و استفاده از دانشجومعلمان در مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با محوریت ارائه گزارش آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی برگزار شد با بیان اینکه در پیاده سازی اطلس یادگیری آموزش و پرورش استثنایی همه استان ها عملکرد خوبی داشته اند، گفت: تداوم آموزش و انعطاف آموزش دو ضلع مثلث اطلس یادگیری هستند که به ضلع سوم مثلث اطلس یادگیری یعنی پوشش حداکثری منتهی می شوند.

وی افزود: پیاده سازی اطلس یادگیری از ضروریات است و تاکنون آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی عملکرد خوبی در پیاده سازی اطلس یادگیری داشته است.

حسینی با بیان اینکه تاکنون 8 هزار تولید محتوا در شبکه شاد بارگذاری شده است، گفت: آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی سهم بالایی در تولید محتوا در زمینه های مختلف آموزشی، مشکلات ویژ ه یادگیری، توانبخشی و مشاوره داشته است.

حسینی پروژه مهر را مهم ترین سنجه توفیق مدیریتی در نظام تعلیم و تریبیت دانست و گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی در ابعاد مختلف پروژه مهر مانند ساماندهی نیروی انسانی، توزیع و تجهیز وسایل آموزشی و توانبخشی، بهسازی فضاهای آموزشی، کتب درسی و سنجش در همه ابعاد شاخص های مطلوبی داشته است.

معاون وزیر با بیان اینکه ادبیات سه بسته تحولی در گفتار تمامی ادارت جاری و ساری است، گفت: خوشبختانه در تمامی آموزش و پرورش استثنایی استان ها به همه ابعاد سه بسته تحولی پرداخته شده است و همه شاخص ها صد درصد محقق گشته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی توسعه مدارس و مراکز استثنایی در استان کم برخوردار خراسان جنوبی را قابل تقدیر دانست و گفت: آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی در ایجاد مراکز جدید مثل مرکز جامع توانبخشی، پایگاه آموزش مجازی و اتاق های آکوستیک عملکرد خوبی داشته است.

وی با اینکه آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی 1575 متر فضای جدید ایجاد کرده است، گفت: طرح خیرین آموزشی، طرح کنارت هستم هم شاگردی و ایجاد نمایشگاه مجازی از تولیدات دانش آموزان از جمله اقدامات ارزشمند آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار