آیا آمریکا از فاجعه فرودگاه کابل سوءاستفاده می‌کند؟

تهران (پانا) -  برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» ( The Communiqué with Richard Medhurst) به بررسی دلایل حمله تروریستی اخیر در فرودگاه کابل و تبعات  آن می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
 آیا آمریکا از فاجعه فرودگاه کابل سوءاستفاده می‌کند؟

به گزارش روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، «اعلامیه با ریچارد مدهرست» در برنامه این هفته حمله تروریستی اخیر در فرودگاه کابل را محور موضوعی خود قرار داده و به بررسی علل وقوع، ابعاد و اثرات آن پرداخته و نقش آمریکا در این فاجعه را به نقد و بررسی می‌گذارد.
ریچارد مدهرست مجری برنامه این پرسش را مطرح می‌کند که آیا انفجار فرودگاه کابل می‌تواند به عنوان ابزاری در اختیار آمریکا قرار گیرد تا به بهانه مبارزه با تروریسم حضور نظامی خود در افغانستان را طولانی‌تر کند؟ دکتر ظاهر وهاب کارشناس امور بین‌الملل به عنوان میهمان این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به سوالات مجری برنامه با این محوریت پاسخ می‌دهد که گروه داعش از کجا آمده و آیا ایالات متحده تلاش خواهد کرد تا از فاجعه فرودگاه کابل سوء استفاده کرده و حضورش را در افغانستان طولانی تر کند؟
برنامه «اعلامیه با مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار