افتتاح سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس، افزایش ظرفیت و توسعه فضاهای ورزشی موجب ارتقا و تقویت نگاه ارزشی در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد

فرهاد اسماعیلی در حاشیه آیین افتتاح سالن ورزشی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در روستای ظفر آباد بخش مرکزی این شهر در جمع محدودی از فرهنگیان و مردم و دانش‌آموزان این روستا گفت: نگاه ما به مقوله ورزش نگاه تربیتی است و اعتقاد داریم با فعالیت‌های ورزشی می‌تواند روحیه جوانمردی و اخلاق را در دانش‌آموزان پرورش دهیم و با شناسایی استعدادها آنان را به مسیر درست هدایت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در شرایط کنونی و با رواج تکنولوژی و آموزش‌های مجازی خانه نشینی و انفعال در دانش‌آموزان افزایش پیدا کرده است و بهترین راه حفظ سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان تشویق و ترغیب آنان به ورزش کردن است.


اسماعیلی گفت: از نقش فعالیت‌های ورزشی در یادگیری انسان نیز نباید غافل شد و فعالیت‌های بدنی موجب ایجاد تمرکز و انگیزه در ذهن می‌شود.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه این سالن ورزشی طبق استانداردهای روز ساخته شده است گفت: امیدواریم از این فضای ورزشی ارزشمند پهلوانان و قهرمانانی پرورش یابد که بعدها موجب افتخار این منطقه و استان شود.


سرفراز موصلی گفت: توسعه فضاهای آموزشی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی سازمان نوسازی مدارس فارس بوده و بر آنیم تا آنجا که ممکن است این فضاها را در جهت خدمت رسانی به دانش‌آموزان افزایش دهیم.
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز گفت: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 4600 مترمربع با زیربنای 1500 مترمربع ساخته شده است.
محمد کماندار با بیان اینکه اعتبار این پروژه 60 میلیارد ریال بوده گفت: زمین استاندارد فوتسال و والیبال، رختکن ورزشی، اتاق سرایداری و آبخوری و سرویس های بهداشتی از امکانات این مجموعه ورزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار