مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون رئیس‌جمهور سخنران ویژه مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر

تهران (پانا) -  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی برگزار خواهد شد، این مراسم در تهران نیز با حضور محدود و همراه با نثار گل در قطعه شهدای ۷۲ تن بهشت زهرا(س) با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون رئیس‌جمهور سخنران ویژه مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر امروز یکشنبه هفتم شهریور ماه با اشاره به فاجعه دردناک هشتم شهریور و شهادت شهید رجایی رییس‌جمهور و حجت الاسلام والمسلمین باهنر نخست وزیر مکتبی و انقلابی خاطرنشان کرد: این فاجعه سنگین چهره کریه و کثیف منافقان و حامیانشان را افشا و این دو شهید را برای همیشه ماندگار و به الگوی دولتمردان در نظام اسلامی تبدیل ساخت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: طی سال‌های اخیر دولت در بزرگداشت این شهدا و اقتدای عملی به سیره آنان کوتاهی کرده است که باید این کوتاهی‌ها در دولت جدید که با شعارهای رجایی‌گونه متصدی دولت شده جبران شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس رسالت ذاتی خود موظف است این روزها را زنده نگه داشته و از شهدا به عنوان الگوهای جامعه تجلیل کند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: به همین منظور مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی برگزارخواهد شد و این مراسم با حضور محدود و همراه با نثار گل در تهران در قطعه شهدای ۷۲ تن در بهشت زهرا (س) با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گرامیداشت یاد این شهدا در مساجد، پایگاه‌های بسیج، رسانه‌ها و فضای مجازی و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار