در آموزش و پرورش شهرستان قرچک انجام شد:

برگزاری اولین جلسه هماهنگی کار‌گروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر1400

قرچک (پانا) -اولین جلسه هماهنگی کا‌رگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور اعضاء در دفتر معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هماهنگی کار‌گروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر1400

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان قرچک گفت:سأله بیماری کووید 19 وتأثیر آن بر همه فعالیت‌ها، خصوصاً تأثیر بر نظام های آموزشی است که مدارس ومراکز آموزشی را مکلف می‌سازد از طرق مختلف تأثیرات منفی آن را کنترل کنند.

او ذکر کرد: ضرورت دارد پیش‌بینی‌های ناظر به بازگشایی و فعالیت مدارس در سال آینده با ملاحظه محدودیت‌های ناشی از این امرصورت گیرد تا در هر شرایطی امکان آغاز و استمرار فعالیت‌های آموزشی فراهم شود.

دهقانی در آخر بیان کرد: بر همین اساس لازم است با توجه به عدم اطمینان محیطی ماه‌های آینده، هدف اصلی بازگشایی و استمرار فعالیت مدارس در وضعیت‌های مختلف، براساس دستورالعمل‌های ارسالی مورد توجه قرارگیرد تا در صورت لزوم آموزش و پرورش و مدارس بتوانند پویایی خود را در وضعیت‌های مختلف حفظ کنند.

بنابراین درپروژه بازگشایی مدارس در سال آتی نیز با توجه به اهمیت سلامت دانش‌آموزان کارگروه سلامت و امور بهداشتی جهت اجرایی شدن دستورالعمل‌های آن و رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی در شرایط پاندمی بیماری کووید 19 تشکیل شده است .

اجرای طرح حیاط پویا، ایمن سازی فضا و تجهیزات، رعایت نکات مندرج در آیین نامه بهداشت محیط مدارس محورهای مورد تایید و قابل پیگیری مدارس جهت اجرای پروژه مهر است.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار