معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک خبر داد:

درخشش آموزش و پرورش شهرستان قرچک دردهمین جشنواره نوجوان سالم

قرچک(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک عنوان کرد ممکن است نوجوانان بر اثر همنشینی با دیگران دچار شک و تردید شده و رفتارهای اشتباهی از خود نشان دهند. نوجوان سالم با آگاهی کامل مسئولیت تمامی کارهای خود را برعهده می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزش و پرورش شهرستان قرچک  دردهمین جشنواره نوجوان سالم

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش قرچک در گفت و گو با پانا گفت: «بسیاری از نوجوانان، تضادها و دگرگونی‌های زیادی در این مدت تجربه می‌کنند اما نباید از راه اصلی خود، دور شوند و نباید تغییرات مانع هدف اصلی او شود. نوجوان سالم کسی است که ، پیش از هر عملی خوب فکر می‌کند و در انجام آن کار تنها از احساساتش پیروی نمی‌کند، یعنی عقل خود را فدای احساسش نمی‌کند.»

او بیان کرد: «ممکن است نوجوانان بر اثر همنشینی با دیگران دچار شک و تردید شده و رفتارهای اشتباهی از خود نشان دهند. نوجوان سالم با آگاهی کامل مسئولیت تمامی کارهای خود را برعهده می‌گیرد. نوجوان در ذهن خود در پی یک دکمه بزرگ به اسم کنترل است در زمان بروز یک رفتار غلط، از ادامه آن پیشگیری می‌کند. به عبارت صحیح‌تر نوجوان سالم خود را کنترل می‌کند.»

دهقانی تصریح کرد:«با اتمام داوری و انتخاب آثار برگزیده کشوری دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم به ایستگاه پایانی خود رسید و اسامی دانش‌آموزان برگزیده استانی و کشوری شهرستان قرچک به شرح زیر است: نقاشی پاستل زینب کاظمیان رتبه اول استانی و سوم کشوری، نقاشی آبرنگ فائز مداحی رتبه اول استانی، عکاسی مریم مقانلو رتبه اول استانی،ایدده‌پردازی مریم مقانلو رتبه اول استانی و ایده‌پردازی ( اولیا) شادی ورمزیار رتبه اول استانی را بدست آورد.»

خبرنگار‌دانش‌آموز:محدثه ‌زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار