فولادوند در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد:

تبیین و هماهنگی نحوه انتقال مناسب و اصولی مهدهای کودک براساس دستورالعمل ابلاغی

تهران(پانا) -در جلسه مشترک شورای معاونین و مدیران مناطق آموزش وپرورش شهرتهران، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهر ان بر تبیین و هماهنگی نحوه انتقال مناسب و اصولی مهدهای کودک براساس دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین و هماهنگی نحوه انتقال مناسب و اصولی مهدهای کودک براساس دستورالعمل ابلاغی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند در جلسه شورای معاونین و مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تبیین و هماهنگی نحوه انتقال مناسب و اصولی مهدهای کودک بر اساس دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد و با اشاره به اهمیت موضوع مهدهای کودک اظهار کرد: فعالیت های مربوط به توسعه پیش دبستانی و تبیین دستورالعمل جدید از طریق اداره مشارکت های مردمی با سرعت و دقت پیگیری شود.

وی ضرورت توجه بیشتر به امور مربوط به پیش دبستانی به خصوص ثبت نام و کلاس بندی و تشکیل مستمر ستاد پیش دبستانی و پیگیری امور مربوط به این دوره را خاطرنشان کرد و افزود: تاثیر آموزش پیش دبستانی در تحقق تعلیم و تربیت موفق در دوره دبستان و در دوره های بعدی بی بدیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص برگزاری مطلوب امتحانات شهریور ماه در زیست بوم جدید و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تصریح کرد و گفت: توصیه ها و ابلاغیه های مربوط به برگزاری مطلوب امتحانات شهریور ماه مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار