رییس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

جریمه 1000 خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها در محورهای استان

سمنان (پانا) - رییس پلیس راه استان سمنان اعلام کرد بیش از یکهزار خودرو طی ممنوعیت و محدودیت‌های اخیر در محورهای استان جریمه شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جریمه 1000 خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها در محورهای استان

سرهنگ تقی کبیری، با بیان اینکه اعمال ممنوعیت و محدودیت‌ها از بیست و چهارم مرداد ١۴٠٠ آغاز شد، گفت: تا شب گذشته بیش از یکهزار دستگاه خودروی هموطنان که از این ممنوعیت‌ها تخطی کرده بودند مشمول اعمال قانون و جریمه شد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح طبق دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: اکنون ماموران پلیس راه استان در ١٠ نقطه از ورودی و خروجی‌ها حضور دارند و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی ممانعت می‌کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: علاوه بر اعمال جریمه، از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرها ممانعت می‌شود و خودروها بازگردانده می‌شوند.

کبیری یادآور شد: اجرای ممنوعیت تردد بین استانی تا ساعت ۲۴ پنجم شهریور ادامه می‌یابد و هموطنان باید به طور جدی دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در نظرگرفته شده است، گفت: شهروندان به منظور حفظ سلامت جامعه در خانه بمانند و سفر نکنند.

رییس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: رانندگان خودروهای با پلاک بومی که در داخل استان سمنان تردد می‌کنند در پایان این تعطیلات با توجه کامل به قوانین و مقررات به ویژه با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

کبیری بیان کرد: شتاب در رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات است به طوری که عصر روز گذشته انحراف یک دستگاه پراید و تصادف آن با تریلی در محور دامغان- شاهرود با مرگ در صحنه دو نفر و مصدومیت شدید دو تن دیگر همراه بود.

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: رانندگان استراحت در مسیرهای طولانی را مدنظر قرار دهند تا خستگی و خواب‌آلودگی منجر به واژگونی به عنوان بیشترین نوع تصادفات در استان نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار