احتمال بازگشت قطعی برق در اصفهان

اصفهان ( پانا) - سخنگوی شرکت برق اصفهان با بیان اینکه با متعادل شدن هوا، خاموشی‌های بی‌برنامه دیگر رخ نمی دهدعنوان کرد در صورت افزایش بار شبکه به علل مختلف خاموشی‌های با برنامه مجددا در برنامه قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
احتمال بازگشت قطعی برق در اصفهان

به گزارش روابط عمومی شرکت برق اصفهان، سیدمحمدرضا نوحی، با اشاره به امکان بازگشت خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده، اظهار کرد: از امروز تعطیلی 5 روزه بانک‌ها، ادارات، اصناف و مراکز تجاری تمام شده و به روال عادی بازگشته‌اند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی وزش باد و کاهش دمای هوا در استان اعلام شده بود که تاکنون با وجود خنکی هوا وزش بادی نداشتیم و در صورت افزایش بار شبکه شاهد خاموشی‌های با برنامه خواهیم بود.

سخنگوی شرکت برق اصفهان با بیان اینکه با متعادل شدن هوا، خاموشی‌های بی‌برنامه را نخواهیم نداشت، گفت: روز گذشته خارج از شهر اصفهان یک مورد قطعی برق بی برنامه کوتاه در اثر رله فرکانسی گزارش شد.

وی ادامه داد: با اینکه تا پایان شهریور برق ماینرهای رمز ارز قطع است، ولی مصرف دستگاه‌های ماینر غیر مجاز ما را در تولید برق با مشکل مواجه کرده و باید دید از مهر ماه که این دستگاه‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند چه اتفاقی خواهد افتاد هر چند که شرایط آب و هوایی تغییر می‌کند و بار شبکه نیز کاهش می‌یابد.

نوحی تصریح کرد: دستگاه‌های ماینر باعث افزایش بار شبکه می‌شوند و در اصفهان حدود 55 مگابایت برق مصرفی را به خود اختصاص می‌دهند و متاسفانه هنوز هم همه آنها شناسایی نشده و تعدادی به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستند.

سخنگوی شرکت برق اصفهان با اشاره به میزان تولید و مصرف برق روز گذشته در اصفهان، اظهار کرد: دیروز 3877 مگابایت تولید و 4889 مگابایت مصرف داشتیم که مقدار 1012 مگابایت از شبکه ملی برق وارد شبکه برق استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تعطیلی ادارات، بانک‌ها و اصناف روز گذشته میزان برق مصرفی در استان بسیار بالا بود به طوری که بیش از 1000 مگابایت برق وارد استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار