وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می‌رود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه هفته بعدی این کمیسیون خبر داد و گفت جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سه شنبه تا چهارشنبه برگزار می‌شود، بنابراین فرصت برای رایزنی و گفت‌وگو با وزرای پیشنهادی باقی است.

کد مطلب: ۱۲۰۸۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می‌رود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد اکبرپور با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات هفته آینده جلسه دیگری با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خواهد داشت و در آن جلسه حسین باغگلی درباره طرح‌ها و برنامه‌ هایش با نمایندگان گفت‌وگو می‌کند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر نهایی اعضای کمیسیون و نمایندگان پس از آخرین اظهارات وزیر پیشنهادی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیسیون و اعضا در حال بررسی و ارزیابی بیشتر برنامه‌ها هستند.

احمدپور گفت: جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سه شنبه تا چهارشنبه در صحن علنی مجلس برگزار می شود، بنابراین فرصت برای رایزنی و گفت‌وگو با وزرای پیشنهادی برای مجلس باقی است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس یازدهم تاکید کرد: اظهار نظر درباره تمام وزرای پیشنهادی را به هفته آینده موکول کرده‌ایم تا بتوانیم به جمع بندی برسیم و اظهارنظر دقیق‌تری نسبت به افراد معرفی شده از سوی دولت داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار