جلوه ویژه معلمی در طرح واکسیناسیون فرهنگیان ورامین علیه کرونا نمایان شد

ورامین(پانا)- تعدادی از معلمان ورامین در حرکتی جهادی و داوطلبانه در مراحل اجرایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان علیه کووید ۱۹ ایفای نقش کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جلوه ویژه معلمی در طرح واکسیناسیون فرهنگیان ورامین علیه کرونا نمایان شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، بیست نفر از معلمان ورامین در حرکتی خداپسندانه، به طور داوطلب، کلیه مراحل طرح واکسیناسیون فرهنگیان را اجرا کردند.

امیر محمدی، مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش ورامین با همکاری شبکه بهداشت و درمان ورامین اقدام به اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردند. با توجه به وجود نیروهای آموزش دیده متخصص در امور واکسیناسیون، شبکه بهداشت اجرای این طرح مهم را به آموزش و پرورش واگذار کرد. در این میان معلمان داوطلب این اقدام انسان دوستانه را اجرایی کردند.

او ضمن تقدیر از این عزیزان که جلوه ویژه دیگری از معلمی را به منصه ظهور رساندند؛ همیاری و همدلی را عامل بروز این عمل انسانی دانست.

محمدی با تشکر از همکاری طباطبایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان ورامین بختیاری، عرب، طبسی و فرجی، از زحمات حسین محمد زاده، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، محمود ملایری معاونت مالی و پشتیبانی و فرحناز مهدی آزاد معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش ورامین نیز قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار