مدیر دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس:

کتاب معجزه گر کوچک به قلم محمد دولتی چاپ شد

هرمزگان(پانا)- مدیر دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس از تالیف و چاپ کتاب معجزه گر کوچک به قلم محمد دولتی دانش آموز پایه ششم این آموزشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب معجزه گر کوچک به قلم محمد دولتی چاپ شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، فریبا مرادپور مدیر دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس با اعلام این خبر افزود: محمد دولتی دانش آموز کلاس ششم ابتدایی و عضو ثابت پژوهشسرا شهید اصغر قاسمی کتاب معجزه گر کوچک را به صورت دو زبانه به رشته تحریر در آورد که در این اثر علمی، سیما صابر صلغی به عنوان مترجم زبان انگلیسی فعالیت کرده است.

وی همچنین تصریح کرد: این کتاب بر اساس یک طرح پژوهشی با موضوع گیاهان دارویی، از اوایل سال ۱۴۰۰ شروع شد و در نهایت در مرداد همین سال با همکاری واحد پرورشی و پژوهشی مجوز نشر را از کتابخانه ملی دریافت کرد.

مرادپور یاد آور شد: در چاپ و نشر این اثر زیبا و جذاب حضور در مسابقات و جشنواره های علمی- پژوهشی شهید اصغر قاسمی و فرهنگی-هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک حائز اهمیت بوده و انگیزه را برای دانش آموز دو چندان کرده است.

وی در ادامه گفت: محمد یکی از دانش آموزان مقام آور در این واحد آموزشی در سطح منطقه و استان بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با شرایط سخت کرونا توانسته به رتبه های برتر دست پیدا کند.

مدیر دبستان سما خاطر نشان کرد: بتول رضایی نژاد آموزگار دبستان سما و ولی این دانش آموز است که همیشه سعی داشته است نسبت به بالا بردن سطح کیفی آموزش تلاش مفیدی داشته باشد.

وی افزود: از دانش آموزان دیگری که در عرصه علم و دانش توسط این آموزگار تربیت شده اند می توان به سید علی شجاعی، ماهان طباطبایی، معراج جماتی پور و ... اشاره نمود.

شایان ذکر است، کتاب معجزه گر کوچک توسط انتشارات وثوق در قم به چاپ رسیده است. این اثر فرهنگی توسط مهدی دولتی تصویرگری و توسط بابک دهقانی ویراستاری شده است.

خبرنگار پانا: بابک دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار