دانش آموز هرمزگانی مولف کتاب " راهبردهای رهبری "

هرمزگان(پانا)- کتاب «راهبردهای رهبری»، با هدف تبیین عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط دانش آموز هرمزگانی از شهرستان رودان نوشته شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز هرمزگانی  مولف  کتاب " راهبردهای رهبری "

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان رودان ؛ کتاب «راهبردهای رهبری»، با هدف تبیین عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به قلم ابراهیم جداوی دانش آموز نویسنده از دبیرستان صدرا رودان ، در ۷ فصل به همت مجموعه شناخت رهبری از سوی انتشارات پرناک، روانه بازار کتاب شد.

ابراهیم جداوی نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار پانا رودان اظهار کرد: کتاب راهبردهای رهبری پس از مقدمه، در هفت فصل: «راهبردهای علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی روابط خارجی مرزبندی با دشمن، و سبک زندگی» و ۱۷۶ صفحه، به صورت خود جوش و جهادی نوشته شده است.

نویسنده کتاب «راهبردهای رهبری» افزود: هدف این کتاب این است که متن بیانیه را از زبان مقام معظم رهبری شرح و تفسیر کند تا در دام تحلیل‌های تحمیلی و یا ابهام‌های متنی نیفتیم؛ به همین دلیل تمرکز نگارش در این کتاب بر روی سخنان ایشان است.

جداوی ادامه داد: توصیه‌های هفتگانه مقام معظم رهبری در بخش پایانی بیانیه، نقشه راه انقلاب اسلامی برای ایجاد ایران مستقل، پیشرفته و مقتدر است که باید جزء به جزء آنها مبنای عمل و مطالبه جوانانِ فعال در بخش‌های مختلف کشور قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: الزامات مطرح شده توسط رهبر انقلاب در زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی، راهبردهایی است که راه ‌گذار از وضع موجود به وضع مطلوب را نشان می‌دهند و به بیان دیگر سعی ما بر این بوده است که راهکارهای رهبر انقلاب را تدوین و به جوانان و دغدغه‌مندان برای آماده‌سازی خود و کشور برای ظهور امام زمان (عج) تقدیم کنیم.

انتهای خبر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار