کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش رودهن:

تجلیل از بانوان چادری آموزش و پرورش رودهن

رودهن(پانا)-به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، مقارن با دهه اول محرم و به منظور تشویق و ترویج پوشش چادر به عنوان حجاب برتر،کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش منطقه رودهن از بانوان چادری آموزش و پرورش، با لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل  از بانوان  چادری  آموزش  و پرورش  رودهن

دراین جلسه پروین گشتاسبی کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش رودهن اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری چادر پوشش و حجاب برتر و ضامن سلامت روح و پاسدار ارزش‌های والای دینی است، اهمیت انتخاب آگاهانه چادر از آن جهت است که موجب مصونیت از سوءنیت‌ها و ایجاد آرامش و فراغت در رسیدن به رشد و کمال است.

او افزود: چادر نه تنها یک پوشش بلکه در صورت استفاده صحیح توام با رعایت عفاف و حیا دارای ارزش فرهنگی می‌باشدکه خود موجب تقویت جایگاه زنان به عنوان بخش عظیمی از جامعه در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدن و رساندن جامعه به اهداف انسانی و تربیتی خواهد شد.

گشتاسبی ادامه داد: البته تمام ارزش چادر به استفاده درست است چرا که در غیر این صورت نه تنها موجب کمال نخواهد شد، بلکه پوششی بر رفتارهای نامناسب و به دور از شان برخی بانوان است، در مواردی مانند استفاده از چادرهای توری، نازک براق، یا در صورتی که لباس نامناسب و نامتعارف در زیر چادر استفاده شده و ظاهر بسیار نامناسبی دارد. در این موارد و سایر مشابه هات استفاده ار چادر شکوه دینی و عفیف آن از بین خواهد رفت. البته که تنها افراد ناصالح به چنین روش‌هاییجهت خودنمایی و حتی تضعیف و خدشه دار کردن پایگاه چادر و حتی بانوان دست می زنند.

او خاطرنشان کرد: انتخاب آگاهانه چادر بارزترین نمود کمال یافتگی شخصیت بانوان است.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار