جدیدترین فصلنامه فرهنگ زنجان منتشر شد

زنجان (پانا)- جدیدترین شماره فصلنامه فرهنگ زنجان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین فصلنامه فرهنگ زنجان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،ابراهیم قاسمی،معاون فرهنگی،قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فصلنامه فرهنگ زنجان به صورت مستمر و برای معرفی ظرفیت‌های استان منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز جدیدترین شماره این فصلنامه منتشر شده است، تصریح کرد: فصل‌نامه فرهنگ زنجان به‌عنوان نشریه فرهنگی، دینی، پژوهشی در دانش‌گستری و معرفت‌افزایی منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی، قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: فصل‌نامه در قالب موضوعات دینی و هنری، نقد و رویدادهای مهم فرهنگی و هنری استان براساس معیارهای علمی پژوهشی منتشر و چاپ می‌شود.

گفتنی است، گزارشی از برگزاری نخستین همایش ملی بررسی تاریخ و فرهنگ دارالخمسه زنجان، ولایت خمسه نامگذاری و محدوده آن در گذر تاریخ، پته خانه های زنجان در دوره قاجار، اولنی مدرسه نوین در دارالسعاده خمسه، پیشکشی طبقات فرادستان منطقه خمسه در عصر قاجار، حسینیه کرسف یادگاری از معماری مذهبی دوره قاجار در منطقه خمسه، گرمابه های دارالسعاده خمسه به عنوان یک محصول گردشگری، مسجد و مدرسه خاتم، بررسی آواشناسی گویش تاتی جنوبی در استان زنجان، معرفی آثار منقول تاریخی فرهنگی ثبت شده استان زنجان در فهرست آثار ملی کشور از جمله مباحثی است که در این شماره از فصلنامه آورده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار