اُفت شدید ورزش روستاهای ورامین در ۴ سال اخیر

ورامین(پانا)- سال گذشته خبری بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که گواه بر اتفاقات خوشایند بود و قرار شد استادیوم‌ها برای احیا به دهیاران واگذار شود. خانه‌های ورزش روستایی مجهز و امکانات در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گیرد. همچنین مقرر شد نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی در روستاها صورت گیرد، ولی هیچ یک از این اتفاقات رنگ واقعیت به خود نگرفت و ورزش در روستاها به نابودی دچار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اُفت شدید ورزش روستاهای ورامین در ۴ سال اخیر

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین،جلسه‌ای در اداره ورزش و جوانان ورامین با حضور رضا حجتی مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری، حسین کاغذلو فرماندار، تقوی معاونت فرمانداری، تقوی ونکی و خدادادی بخشداران مرکزی و جوادآباد، ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و رضا داورزنی رئیس هیئت روستایی، عشایری و دهیاران برگزار شد.

در ابتدا ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار کرد: با حمایت‌های دکتر پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران آمادگی واگذاری اماکن ورزشی در روستاهای ورامین را در قالب ماده ۲۷ در اختیار دهیاران قرار دهد تا اهالی روستاها بتوانند از این امکانات ورزشی بهره لازم را ببرند.

در ادامه حسین کاغذلو فرماندار ورامین ضمن تقدیر از زحمات اداره ورزش و جوانان عنوان کرد: فرمانداری با تمام توان آمادگی تجهیز اماکن ورزشی روستاهای ورامین دارد و امیدواریم بتوانیم از تمام توان موجود در روستاهااستفاده کنیم.

او بیان کرد:سال گذشته خبری بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که گواه بر اتفاقات خوش آیند بود و قرار شد استادیوم‌ها برای احیا به دهیاران واگذار شود، خانه‌های ورزش روستایی مجهز و امکانات در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار گیرد، همچنین مقرر گردید نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی در روستاها شود ولی هیچ یک ازاین اتفاقات رنگ واقعیت به خود نگرفت و ورزش در روستاها به نابودی دچار شد ورامین استفاده لازم را ببریم.

رضا حجتی مدیرکل دفتر ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش نیز گفت : باید خیلی بیشتر به ورزش در روستاها دقت کنیم متأسفانه بیماری‌های زمینه‌ای در روستاها در حال گسترش است و باید با همدلی و وحدت بتوانیم با ورزش جلو این اتفاق را بگیریم و در همین راستا خوشبختانه در شهرستان ورامین با تلاش‌های آقای شیرکوند رئیس اداره ورزش ورامین شرایط خیلی بهتر شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

حال سوال اینجاست که پاسخگوی این همه تعهد، جلسه، بودجه، انرژی، هزینه‌های اداری جهت خرج این سفر یکروزه به روستاها، وعده‌ها و قول‌ها، دلخوشی مردم زحمتکش روستاها، آینده جوانان و علاقه‌مندان و ده‌ها مورد دیگر کیست؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار