طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انتصاب سرپرست آموزش و پرورش دماوند

دماوند(پانا) - مراسم معارفه سرپرست آموزش و پرورش دماوند با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن جلسات شهید محمدی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست آموزش و پرورش دماوند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، مهدی فتحعلی سرپرست جدید آموزش و پرورش دماوند، در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، گفت: بی شک همیاری و همکاری و زحمات همکاران محترم، مدیران ارجمند، دبیران عزیز، دانش آموزان و اولیاء گرامی در چند سال گذشته و درس‌هایی که از محضرتان آموخته‌ام، بنده را بیش از پیش در رسیدن به اهداف کلان و منطقه‌ای آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین امیدوار کرده است.

او افزود: با مدد از خداوند متعال و اهل بیت (ع) و منویات مقام معظم رهبری، و همچنین همیاری و کوشش همکاران عزیز در این مقطع زمانی حساس و در آستانه سال تحصیلی جدید بتوانیم گام‌های بزرگی برای فرزندان و آینده‌سازان این شهرستان برداریم.

در این مراسم مهرداد پورفتحی، مدیر سابق آموزش و پرورش دماوند، نیز در سخنانی با ابراز خوشحالی از اینکه 15 سال از فعالیت کاری خود را به علم و تربیت این شهرستان خدمت کرده است، گفت: یکی از پرچالش‌ترین و سخت‌ترین مسئولیت‌ها، قبول مسئولیت در آموزش و پرورش است، چرا که از نظر وضعیت مالی و نیروی انسانی مورد نیاز، همواره دچار کمبودیم، ولی به جرات می‌توانم بگویم اگر موفقیتی در کار آموزش و پرورش دماوند بوده مرهون زحمات عوامل اداری، کلیه همکاران فرهنگی و حمایت مسئولان شهرستانی بوده است.

او بیان کرد: اکنون که پس از 29 سال خدمت در آموزش و پرورش، توفیق شد در سنگر دیگری از نظام تعلیم و تربیت خدمتگزار باشم، بدینوسیله از حمایت‌های کلیه همکاران شاغل در اداره، مدیران مدارس، معاونین و کلیه همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته دماوند که در طول مدت مسئولیتم مرا یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم مسئولان آینده کارهای انجام شده را ادامه داده و چنانچه ضعفی بوده بتوانند آن را مرتفع کنند.

مهدی فتحعلی سرپرست جدید آموزش و پرورش دماوند پیش از این معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش دماوند بود. همچنین مسئولیت‌هایی از جمله، کارشناسی رفاه، کارشناسی روابط عمومی و مدیریت مدارسی از جمله دبیرستان نمونه دولتی امام خمینی (ره) دماوند را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم ضمن معارفه سرپرست آموزش و پرورش دماوند، از خدمات پنج ساله «مهرداد پورفتحی» در سمت مدیر نیز تقدیر به عمل آمد و پس از تودیع، وی به سمت مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار