خط کشی جاده قدیم مشهد- چناران، راه های روستایی و منطقه گردشگری اخلمد

خبرگزاری پانا: رییس اداره راه وشهرسازی چناران از اجرای 52 کیلومتر خط کشی محورهای حوزه استحفاظی جاده قدیم مشهد- چناران، راه های روستایی و مسیر منطقه گردشگری اخلمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، صنعت الله فیروزه گفت: خط کشی راه ها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و او را راهنمایی می کند در محور خودش حرکت کند.

فیروزه با بیان اینکه خط کشی در لحظات تاریک شب از بسیاری تصادفات جلوگیری می کند، یادآور شد: خط کشی از نوع علائم افقی راه ها محسوب می شود و بعنوان مکمل علائم عمودی در سطح محورها عمل می کند.

وی گفت: از این رو اداره راه و شهرسازی چناران در راستای تامین ایمنی محورهای مشهد- چناران و منطقه گردشگری اخلمد که از تردد بالایی برخوردار هستند، اجرای خط کشی را در دستور کار خود قرار داد.

مهندس فیروزه یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیت های حرکت برای هر یک از کاربران عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات خط کشی این محورها با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به دور جدید سفرهای تابستانی اظهار داشت: این اداره در تمامی محورهای حوزه استحفاظی خود نسبت به افزایش ایمنی، از جمله تامین تابلوهای مورد نیاز، خط کشی و ترمیم تابلوها، لکه گیری، بوته زنی در شانه راه ها و کنترل چراغ های راهنمایی و رفع نواقص آن اقدام کرده است تا انشا الله شاهد سفری ایمن برای زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی باشیم.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار