رییس راهداری ملایر خبر داد

خط کشی 300 کیلومتر از جاده‌های ملایر

همدان (پانا) - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: 300 کیلومتر خط کشی در محورهای موصلاتی این شهرستان انجام شد.

کد مطلب: ۸۶۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خط کشی 300 کیلومتر از جاده‌های ملایر

جواد نگاهداری با اشاره به اجرای عملیات خط کشی محورهای ارتباطی این شهرستان در نیمه نخست سال اظهار داشت: خط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شوند به شکل مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی حسی نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

وی ادامه داد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در زمان مه‌گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیت‌های حرکت برای هر یک از کاربران بیان و خاطرنشان کرد: علاوه بر خط کشی، عملیات اجرایی روکش آسفالت در 21 کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان در 6 ماهه امسال انجام شده است.

وی افزود: این روکش آسفالت در محورهای جاده اراک، ملایر، نهاوند، شوشاب، آورزمان، جاده جوزان به سمت توسک، محور قوزان به شریف‌آباد و علوی به اسلام شهر آقگل بوده است.

نگاهداری یادآور شد: نصب و تعویض یک‌هزار و 200 تابلوی علائم از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

وی اضافه کرد: نصب علائم ایمنی راه ها از جمله تابلوهای اخباری و انتظامی در افزایش ضریب ایمنی جاده ‌های مواصلاتی نقش موثری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار