بازدید نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان قزوین از هنرستان هوانوردی آموت آسمان

قزوین (پانا)-نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان قزوین به همراه رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک از هنرستان هوانوردی آموت آسمان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان قزوین از هنرستان هوانوردی آموت آسمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی سازمان دانش آموزی استان قزوین، ط ی بازدیدی که توسط نمایندگان مجلس دانش آموزی استان قزوین و نیز رئیس سازمان دانش آموزی ناحیه یک در مورخه(1400/05/20) از هنرستان هوانوردی آموت آسمان صورت گرفت، در ابتدا مدیریت هنرستان، ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان از ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه در راستای جذب دانش آموزان در این هنرستان و آماده سازی آنان جهت تحصیل در رشته هایی همچون خلبانی،مهمانداری و مهندسی پرواز صحبت کرده و بیان کرد: هنرستان هوانوردی آموت آسمان ظرفیت پذیرش و حضور تمامی دانش آموزان علاقه مند و خلاق در این زمینه را دارا بوده و از تمامی دانش آموزان علاقه مند به این حوزه حمایت خواهد کرد.

در ادامه خلبان کرمی، از تاسیس موزه ویژه هوانوردی در این هنرستان در ماه های آینده خبر داد و بیان کرد: تمامی دانش آموزان استان قزوین می‌توانند جهت بازدید از موزه هوانوردی حضور پیدا کرده و از امکانات مجموعه استفاده کنند.
در ادامه این بازدید، نماینده مجلس دانش آموزی استان قزوین، مهرسا قربانی، از همکاری های دوطرفه میان نهاد مجلس دانش آموزی و ظرفیت های این هنرستان گفت و مقرر شد تا طی ماه های آینده تفاهم نامه ای در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های دانش آموزان استان و نیز هنرستان هوانوردی آموت آسمان تنظیم شود.
در پایان نیز محمدامین طاهرخانی، نماینده مجلس دانش آموزی استان قزوین، در راستای عدم آگاهی کافی دانش آموزان در خصوص رشته هایی همچون مهندسی پرواز، تعمیر و نگهداری بدنه هواپیما و...صحبت کرده و طرح هایی در راستای آگاه سازی هرچه بیشتر دانش آموزان با رشته های این حوزه مطرح کرد که در آینده ای نه چندان دور پیگیری خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار