جلسه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) - جلسه هیئت رییسه مجلس دانش آموزی پسران استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضای کمیته علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی کشوری به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان برگزار شد

معاون فعالیت های دانش آموزی سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: باید سعی کنید تا آگاهی کامل برای انتخاب رشته به دانش آموزان داده شود.
نسرین حاجی علی بیگی بر برقراری ارتباط و تعامل اعضای کمیته علمی و آموزشی مجلس دانش آموزی با معاونان و مدیران ادارات آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق برای کمک به اجرای هر چه بهتر فرایند هدایت تحصیلی تاکید کرد.
رئیس مجلس دانش آموزی استان نیز در این جلسه گفت: به زودی گروه تدوین سند «زنگ آشنایی با رشته‌ها و مهارت‌ها» ویژه دانش آموزان پایه نهم در استان تشکیل می شود و تلاش خواهیم کرد تا اوایل مرداد ماه این سند آماده شود.
یاسین بصیرانی درباره برنامه مجلس دانش آموزی استان در زمینه انتخاب رشته افزود: قرار است با همکاری کمیته علمی، آموزشی و فناوری دانش آموزان اطلاعات موردنیاز درباره همه رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش را بدست آورند.
علی افضل زهی نایب رئیس اول مجلس دانش آموزی استان نیز گفت: تشکیل گروه های جهادی جهت شناسایی دانش آموزان کار و اطلاع به مسئولان برای حمایت از این عزیزان ضروری است.
مهدی دلخوش منشی کمیته علمی آموزشی نیز اظهار کرد: مشاور در مدرسه یکی از مهمترین افرادی است که می‌تواند به انتخاب رشته دانش آموزان کمک کند به همین دلیل اعضای کمیته علمی و آموزشی مجلس باید با مشاوران نیز در ارتباط باشند.
حسیب میر عضو دیگر هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان نیز خواستار برگزاری جلسه با اعضای هیئت رییسه مجلس کشوری برای طرح مشکلات استانی شد و گفت: باید با تمامی کمیته های استانی جلساتی تشکیل دهیم، با هم مشورت کنیم و برای بهتر شدن فعالیت ها با هم هماهنگ باشیم.
گفتنی است در این جلسه محمد سعید جدگال به عنوان مشاور ریاست مجلس استانی انتخاب شد.
خبرنگار: یاسین بصیرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار