168 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند

کرمان(پانا) - مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که در حال حاضر 168 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند، گفت خوشبختانه هم‌اکنون زندانی دیه بدهکار در زندان‌های استان کرمان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
168 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند

سید حجت الله موسوی قوام در نشست هیات امنای ستاد دیه استان کرمان افزود: در سال گذشته به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و کاهش پخت و توزیع نذورات در ماه محرم، خیران بخشی از نذورات خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادند که در این رابطه 300 میلیون تومان به ستاد دیه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال نیز این کار در قالب «هر هیات، یک آزادی» دنبال می شود و هدف اصلی این طرح آزادی زندانیان است و حتی اگر آزادی زندانی بدون پرداخت مالی و با جلب رضایت شاکی انجام شود نیز در حقیقت هدف این طرح محقق شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع مددجویان جرایم غیرعمد در زندان های استان کرمان 94 مورد مربوط به چک، 60 نفر مربوط به مهریه و 14 نفر مربوط به نفقه هستند.

وی با بیان اینکه 11 نفر از مددجویان جرایم غیرعمد استان کرمان از سال 98 در زندان هستند، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 116 مددجوی جرایم غیرعمد وارد زندان های استان کرمان شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار