تعیین «شهریه مدارس غیردولتی» در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰

رشت (پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش گیلان گفت شهریه 850 مدرسه و پیش دبستانی غیردولتی استان در سامانه مشارکت‌ها، ابلاغ شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تعیین «شهریه مدارس غیردولتی» در سال تحصیلی  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نورالله اکبری با اشاره به ابلاغ شهریه مدارس غیردولتی توسط سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: موسسان این واحدهای آموزشی می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه: (mosharekatha.ir) پس از ورود به سامانه، از منوی مدارس و آموزشگاه ها نسبت به دریافت پوستر شهریه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مؤسسی نسبت به شهریه ابلاغی معترض باشد باید قبل از دریافت پوستر شهریه نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه مشارکت ها اقدام کند چرا که پس از دریافت پوستر شهریه امکان ثبت اعتراض وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به متغیر بودن شهریه ها در مدارس با توجه به نوع خدمات ارائه شده، اظهار کرد: شهریه مصوب مدارس غیردولتی، شامل: هزینه‌های مرتبط با ارائه برنامه هفتگی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها بر اساس ساعات مصوب شورای عالی آموزش‌ و پرورش و ساعات فوق‌برنامه درسی مندرج در الگوی تعیین شهریه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار