بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور

زنجان (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گنج خانلو معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در این بازدید ضمن قدردانی از مسئولین و مشاوران پایگاه های انتخاب رشته از روند انتخاب رشته کنکور دانش آموزان و نحوه خدمات رسانی مشاوران بازدید کرد.

وی در این بازدید خطاب به عوامل اجرایی تاکید کرد: پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش با بهره مندی از مشاوران توانمند و متخصص دراین امر فرصت مغتنمی برای داوطلبین و خانواده های محترم فراهم می کند تا درمحیط امن از خدمات ارزشمند مشاوران خوب بهره مند شوندو در یکی از انتخاب های سرنوشت سازخود با دریافت اطلاعات درست تصمیم آگاهانه ای اتخاذ کنند.

گنج خانلو افزود: رشته کارشناسی امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان در اصلاحیه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1400 سازمان سنجش بارگذاری شده است و داوطلبین عزیز می توانند در صورت علاقه مندی کد رشته های مربوط را در اولویت های انتخابی خود لحاظ نمایند.

گفتنی است پایگاه انتخاب رشته های کنکور در 15 پایگاه آموزش و پرورش نواحی و مناطق و مرکز مشاوره اداره کل فعال هستند و تا روز پنجشنبه 21 مرداد به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

در این بازدید علیرضا مختاری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، مهدی نیکخواه رئیس اداره مشاوره تربیتی وتحصیلی و رسول بیات معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 1 حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار