جلسه هماهنگی پوشاک مدارس آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه هماهنگی پوشاک مدارس با حضور اعضای کمیته در سالن اجتماعات سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی پوشاک مدارس آذربایجان‌غربی برگزار شد

رحمانی سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز خبرنگار در این جلسه اظهار کرد : امسال با توجه به واکسیناسیون معلمان و عموم مردم احتمال بازگشایی مدارس در سالتحصیلی 1400 وجود دارد و باید طبق سال های گذشته که این طرح در استان برگزار شود تا تمامی دانش آموزان بصورت یکدست با یونیفورم مشخص در مدارس حضور یابند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشاغل تعطیل شده و تهیه فرم لباس برای بعضی خانواده ها سخت شده، بنابراین به کمک هم آمده و مهربانی و مشارکت را سرلوحه کار قرار دهیم و مراعات همنوع را بکنیم.

وی ضمن اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در توزیع لباس فرم در توسط تولیدی ها گفت: باید سعی کنیم امسال فرم قابل قبولی به دانش آموزان ارائه دهیم و در این خصوص باید با توجه به شرایط خاص پیش آمده تمام پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.

عباس زاده مدیر سازمان دانش آموزی طرح همسان سازی پوشاک مدارس را یک طرح موفق و ارزشمند برای آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: همسان سازی پوشاک مدارس یک طرح موفق از زمان اجرا تا به الان بوده و مایه مباهات آموزش و پرورش است و در این راستا با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه گریبان گیر اکثریت مردم است باید سعی شود در توزیع لباس فرم مدارس کاملا عدالت صورت گیرد تا هیچ خانواده ای از لحاظ مالی دچار مشکل نشود.

وی افزود: از 24 مدل و رنگ یونیفورم مدارس که به تایید کمیته تخصصی رنگ و مدل استانی رسیده مدیران مدارس با تصویب شورای مدرسه از این تعداد انتخاب کنند و ضمناً تهیه یونیفورم مدارس برای دانش آموزان بصورت اختیاری بوده، فقط در صورت نیاز می توانند نسبت به تهیه لباس فرم مدارس اقدام کنند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: در بحث مشکلات اقتصادی باید حمایت از کالای ایرانی را در نظر بگیریم تا از تولید کنندگان داخلی حمایت کرده و تشویق به تولید محصول و پارچه باکیفیت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار