آغاز واکسیناسیون مددجویان بهزیستی ملارد

ملارد(پانا)- طی پیگیری‌های صورت‌گرفته از سازمان بهزیستی و همینطور همکاری شبکه بهداشت و درمان فاز اول واکسیناسیون بیماران روانی مزمن در 12 مرکز نگهداری شبانه‌روزی غیر دولتی و همینطور پرسنل این مراکز آغاز شد‌‌.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واکسیناسیون مددجویان بهزیستی ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ضمن قدردانی از پرسنل این مراکز در اجرای پروتکل‌های بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون گفت: از فروردین‌ماه واکسیناسیون بیماران مراکز آغاز شده بود که در مرحله‌ اول سالمندان طی دو مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: در این مرحله نیز دوازده مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان به همراه پرسنل این مراکز طی دو هفته مرحله اول واکسن را دریافت می‌کنند.

روح الله غفاری معاون توان‌بخشی نیز با بیان اینکه دریافت هرچه سریع‌تر واکسن جهت این مراکز امری بسیار ضروری است، گفت: در تلاش هستیم تا تمامی مراکز به نوبت دو مرحله واکسن را دریافت کنند.

غفاری در پایان ضمن اعلام لزوم بازدیدهای متداوم از مراکز توسط تیم تخصصی نظارت گفت: واکسیناسیون مراکز به منزله عدم نیاز به اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیست و پس از دریافت دو مرحله نیز تمامی مسائل بهداشتی بایستی توسط مراکز اجرا شود و کارشناس مانند قبل شرایط و نحوه اجرا را مورد بررسی قرار خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار