مهدی ستوده خبرنگاری دلسوز و مهربان از قلب اصفهان

اصفهان(پانا)- مهدی ستوده دانشجوی دکتری رشته مدیریت رسانه خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای استان اصفهان است که کتاب زندگی اش را با سالها تجربه خبرنگاری نوشته است .

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مهدی ستوده خبرنگاری دلسوز و مهربان از قلب اصفهان

مهدی ستوده یکی از برجسته ترین خبرنگاران استان اصفهان است که از سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد . او با باشگاه خبرنگارن پا در این میدان گسترده گذاشت که پس از یک سال خبرنگار واحد مرکزی خبرگزاری صداوسیمای استان اصفهان شد . این خبرنگار اصفهانی در کارنامه ی کاری خود رتبه ی برتر کشوری را دارد .

وی یک خبرنگار مطالبه گر است که سعی می کند زبان مردم باشد و خواسته های آن ها را به گوش مسئولین برساند تا جایی که تصمیم گرفت گواهینامه ی پایه ۱ خود را بگیرد تا سختی و اهمیت بالای کار رانندگان را به تصویر بکشد .

ستوده از معدود خبرنگاران اصفهانی است که ماموریت های خارج از کشور را در کارنامه درخشان خود دارد.
گزارشات او از حال و هوای سفره های افطاری مسجد النبی مدینه منوره و طواف زائران بیت الله الحرام در مکه ی مقدسه هنوز از خاطر مردم پاک نشده است .
ستوده خبرنگار اعزامی صداو سیما به کشور هایی همچون عربستان ،سوریه ،عراق و ....بوده است .
این خبرنگار دغدغه مند بیشترین فعالیت خود را در سوژه هایی با موضوعات اجتماعی داشته است و کمتر کسی از مردم اصفهان پیدا می شود که شماره تلفن او را نداشته باشد . حتی اگر کاری از دستش برنیاید شنوای خوبی برای درد و دل های مردم است و برای همین است که مردم اصفهان او را دوست دارند و علاقه ی زیادی نسبت به فعالیت هایش نشان میدهند .
از آن زمانی که ویروس منحوس کرونا وارد اصفهان شد او از خبرنگارانی بود که دوشا دوش کادر درمان در بیمارستان های کرونایی علی الخصوص بخش مراقبت های ویژه که از مراکز پر خطرکرونا بود در خط مقدم جبهه ی مبارزه با کرونا تلاش مدافعان سلامت را به تصویر کشید با وجود اینکه خود بارها به کرونا مبتلا شد .
این اقدام از خود گذشتگی او با استقبال فراوانی روبه رو شد و در جلسات متعددی مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار اصفهان از تلاش ایثارگرانه ی او تجلیل کردند .
وی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پانا به مناسبت روز خبرنگار خطاب به مردم گفت : شرمنده ام از اینکه گاهی پیگیر موضوعاتی از جنس دغدغه مردم بودم اما متاسفانه تلاش هایم به نتیجه نرسید و این به دو علت است که یا گوش شنوایی نبوده یا شرایط حل آن مشکل فراهم نبوده است .
خبرنگار :فاطمه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار