مهراله رخشانی مهر:

پروژه‌های مدرسه‌سازی فعال و به‌خوبی در حال اجراست

بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

تهران (پانا) - معاون وزیر در جلسه تقدیر از بازنشستگان که با حضور دو نفر از اعضای کانون بازنشستگان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، بازنشستگان را سرمایه‌های ارزشمند جامعه دانست و گفت پروژه‌های مدرسه‌سازی همچنان فعال و به خوبی در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های مدرسه‌سازی فعال و به‌خوبی در حال اجراست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در این نشست که به مناسبت "روز خانواده و تکریم بازنشستگان"برگزار شد، با تقدیر از بازنشستگان سازمان نوسازی مدارس کشور آنان را پیشکسوتان عرصه مدرسه‌سازی دانست و افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز به‌عنوان یک مجموعه «کارآمد» و «سلامت» توانسته است با همت این عزیزان و پرسنل پرتلاش و متعهد خود جایگاه مناسبی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز و نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه مدرسه‌سازی یک فعالیت عمرانی با نشاط و پرتحرک در کشور است افزود: در شرایط تحریم‌های اقتصادی که اجرای پروژه‌های عمرانی با محدودیت‌ها و چالش‌هایی رو به روست، پروژه‌های مدرسه‌سازی همچنان فعال و به خوبی در حال اجراست.

معاون وزیر آموزش و پرورش عملکرد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را برنامه محور خواند و گفت: امسال را با برنامه شروع کردیم و در سه ماهه اول سال توانستیم تخصیص‌های اعتباری را به طور کامل و صد در صدی از سازمان برنامه و بودجه دریافت کنیم. در سه ماهه دوم نیز با حضور در استان‌ها و بازدیدهای میدانی می کوشیم ضمن حل مشکلات اجرایی پروژه‌ها برای همکاران انگیزه و اشتیاق بیشتری ایجاد کنیم.

رخشانی مهر ادامه داد: در سه ماهه سوم سال جاری نیز تمرکز ما بر برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه 1401 است تا انشاالله سهم مدرسه سازی به خوبی محقق شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با ابراز خرسندی از حضور همکاران بازنشسته بیان داشت: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که تکریم آنان وظیفه همه‌ ماست و این نشست‌ها منشاء خیرات و برکات و فرصتی است که از تجربیات و رهنمودهای این عزیزان بهره‌مند شده و از ظرفیت بازنشستگان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

علی سیاسی از همکاران پیشکسوت بازنشسته نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه مشترک ضمن قدردانی از توجه ویژه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مسائل بازنشستگان، افزود: به عنوان یک معلم که از سال 1339 در خدمت آموزش و پرورش بوده‌ام لازم می‌دانم از تلاش و عنایت ویژه شما در بازسازی و افتتاح مجتمع آموزشی «دکتر نصیری» در منطقه 10 تهران تشکر نمایم.

حسین جمشیدیان همکار بازنشسته و عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز از اقدامات دکتر رخشانی‌مهر در راه‌اندازی و تاسیس کانون بازنشستگان این سازمان تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت های شما بتوانیم در خدمت به بازنشستگان و رفع مشکلات آنان قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار