راهیابی دانش آموزان هرمزگانی به مسابقات کشوری پاسداشت زبان و ادب فارسی

هرمزگان(پانا)- رئیس مراکز فرهنگی و آموزشی سما هرمزگان از راهیابی دانش آموزان هرمزگانی به مسابقات کشوری پاسداشت زبان و ادب فارسی(سعدی شناسی) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش آموزان هرمزگانی به مسابقات کشوری پاسداشت زبان و ادب فارسی

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از بندرعباس، مرتضی باوقار رئیس مراکز فرهنگی و آموزشی سما هرمزگان با اعلام این خبر افزود: این مسابقات که از اوایل سال تحصیلی شروع شده بود در سطوح مختلف آموزشگاهی، شهرستان و استان برگزار گردید و در نهایت دانش آموزان هرمزگانی پس از رقابت تنگاتنگ در مرداد ماه سال جاری به مرحله کشوری راه یافتند.

وی همچنین تصریح کرد: دانش آموزان در دو بخش درست خوانی و حفظ مفاهیم حکایات از مقاطع ابتدایی و متوسطه حضور به هم رسانده و در رقابتی سخت با یکدیگر دست و پنجه نرم می کنند.

این مسئول اسامی را به شرح ذیل عنوان نمود؛

بخش درست خوانی حکایات؛
- دوره ابتدایی: کوثر صفورایی
- دوره متوسطه اول: سپیده بردبار
- دوره متوسطه دوم: آذین رفیعی

بخش حفظ و مفاهیم حکایات:
- دوره ابتدایی: سپهر دهقانی و سینا دهقانی

شایان ذکر است؛ دانش آموزان فوق در سایر کارهای فرهنگی و هنری مدارس در سطح آموزش و پرورش و مراکز سما فعالیت های چشمگیری از جمله نویسندگی، نقالی، اجرای نمایش، نمایشنامه خوانی و ... داشته اند. معلم راهنمای این دانش آموزان در تمامی سطوح آقایان امیرحسین والا، بابک دهقانی، و خانم ها مریم سید افقهی و سیما صابر صلغی هستند. این دانش آموزان از میان ۷۲۹ مدرسه و ۱۰۰هزار و ۶۱۲ نفر دانش آموز در سطح کشور انتخاب شده اند، به امید موفقیت ایشان در این مرحله.

خبرنگار پانا: بابک دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار